Friday, August 12, 2011

Kelas Pemulihan 2011

Pada awal tahun 2011 saya mengambil alih Kelas Pemulihan Khas dari cikgu Salmah yang bertukar. Saya cuba memahami situasi dan keadaan di sekolah ini. Saya cuma mencari data-data murid pemulihan yang berterabur dantidak tahu siapa yang sebenarnya budak-budak pemulihan. Bila di tanya semua mengaku murid pemulihan ( sedangkan tidak ) mereka nak masuk kelas pemulihan sebab tak nak belajar di kelas perdana. Masalah saya tidak ada rekod secara rasmi mengenai UJIAN PELEPASAN. Akhirnya saya membuat analisis sendiri dan menentukan muris yang benar2 layak masuk ke kelas pemulihan.

Di awal tahun ( Januari 2011 ) bilangan murid seperti berikut

Bahasa Melayu - 14 Orang
Matematik - 5 Orang

Jumlah diatas tidak termasuk TAHUN 2 LINUS TEGAR.

No comments:

Post a Comment